შემაჯამებელი დავალებების ანალიზი

2016-2017 სასწავლო წელი
კლასი V
საგანი ინგლისური
პედაგოგი მზია გაგნიძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა -- 4
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა  -- ტესტები 
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება
N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
N1__ 3.10
VII.11. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
მოსწავლეები გაიღრმავებენ შეძენილ ცოდნას და გაუკეთებენ ანალიზს თავიანთი სწავლის პროცესს.იმუშავებენ დამოუკიდებლად, ინდივიდუალურად.

2
N2__ 9.11
VII.11. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
მოსწავლეები გაიღრმავებენ შეძენილ ცოდნას და გაუკეთებენ ანალიზს თავიანთი სწავლის პროცესს.იმუშავებენ დამოუკიდებლად, ინდივიდუალურად.

3
N3 __ 2.12

VII.11. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
მოსწავლეები გაიღრმავებენ შეძენილ ცოდნას და გაუკეთებენ ანალიზს თავიანთი სწავლის პროცესს.იმუშავებენ დამოუკიდებლად, ინდივიდუალურად.
4
N4 __ 21.12

VII.11. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტმოსწავლეები გაიღრმავებენ შეძენილ ცოდნას და გაუკეთებენ ანალიზს თავიანთი სწავლის პროცესს.იმუშავებენ დამოუკიდებლად, ინდივიდუალურად.რატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.



შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები
ქულა
N1 დავალების სქემა
N2 დავალების სქემა
N3 დავალების სქემა
N4 დავალების სქემა
1-2 ქულა

1-2 სწორი პასუხი

4-0 ტესტური ქულა

4-0 ტესტური ქულა

4-0 ტესტური ქულა
3-4 ქულა

3-4 სწორი პასუხი

8-5 ტესტური ქულა

10-5 ტესტური ქულა

10-5 ტესტური ქულა
5 ქულა

5 სწორი პასუხი

10-9 ტესტური ქულა

14-11 ტესტური ქულა

14-11 ტესტური ქულა
6 ქულა

6 სწორი პასუხი

12-11 ტესტური ქულა

18-15 ტესტური ქულა

18-15 ტესტური ქულა
7 ქულა

7 სწორი პასუხი

14-13 ტესტური ქულა

21-19 ტესტური ქულა

21-19 ტესტური ქულა
8 ქულა

8 სწორი პასუხი

16-15 ტესტური ქულა

24-22 ტესტური ქულა

24-22 ტესტური ქულა
9 ქულა

9 სწორი პასუხი


18-17 ტესტური ქულა

27-15 ტესტური ქულა

27-25 ტესტური ქულა
10 ქულა

10 სწორი პასუხი

20-19 ტესტური ქულა

30-28 ტესტური ქულა

30-28 ტესტური ქულა
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომლებიც დანართის სახით დაერთვება


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი -- მზია გაგანიძე
კლასი -- V
საგანი -- ინგლისური
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
6.5



6
6.8
7.5
რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
Many/much გარჩევა



Have to ზმნის სწორი დროის ფორმაში ჩასმა
სიტყვების ჩასმა წინადადებაში და კითხვებზე პასუხის გაცემა.
სიტყვების ჩასმა წინადადებაში.
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
- რა არის ამ შემაჯამებელ სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებაში და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი?
- როგორ შეიძლება გაუმჯობესება?


მიღებული შედეგების ანალიზი --- შემაჯამებელი სამუშაოები ითვალისწინებდა მოსწავლეთა ცოდნის დონესა და ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტებს. ჩატარდა 4 ტესტური შემაჯამებელი სამუშაო, რომელშიც იყო როგორც ლექსიკური, ისე გრამატიკული სამუშაოები. აქტივობებში გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინდივიდუალური შესაძლებლობები და შემაჯამებელმა სამუშაომ მაჩვენა მოსწავლეთა ძლიერი და სუსტი მხარეები. მოსწავლეებისათვის ცნობილი იყო შეფასების კრიტერიუმები. ჩატარებული შემაჯამებელი სამუშაოების ძლიერ მხარედ მიმაჩნია ის, რომ შედეგებმა მაჩვენა თვითეული მოსწავლის მიღწევა და ასევე მოსწავლეებს დაეხმარა ძლიერი და სუსტი მხარეების მონიტორინგში.უმეტესმა ნაწილმა მიიღო დადებითი შეფასება, გაუადვილდათ დახურული ტესტების გაკეთება,  ზმნის სწორი დროის ფორმის მონიშვნა, სიტყვათა წარმოება, სწორი ზედსართავი სახელების შერჩევა, თუმცა გაუჭირდათ სიტყვების ჩასმა წინადადებებში, მიუხედავად დიდი ვარჯიშისა.
დასკვნა: საბოლოო ჯამში კმაყოფილი ვარ მოსწავლეთა შედეგებით, რადგან იგი აკმაყოფილებს ესგ-ით განსაზღვრულ მისაღწევ შედეგებს.
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
მიუხედავად შემაჯამებელი დავალების ძლიერი მხარეებისა, რომელიც ითვალისწინებდა მოსწავლეთა ცოდნის დონეს და უნარებს, მოსწავლეებს ესაჭიროებათ მეტი ვარჯიში ლექსიკური მარაგის გამდიდრებისა და მათი სწორად გამოყენებაში. მეტი დრო უნდა დავუთმო ასეთი ტიპის აქტივობების შესარულებას კლასში, რათა გაუმჯობესდეს შედეგები ამ ტიპის აქტივობების შედეგები შემაჯამებელ სამუშაოში. ასევე მოვახდენ შემაჯამებელი აქტივობების მოდიფიცირებას.


კლასი - VIII
საგანი - ინგლისური
პედაგოგი - მზია გაგნიძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა - 2
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა  - ტესტები 


საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება
N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
N1 __ 19.10
უცხ.დ.V.12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების
გამოყენება გრამატიკულ და ლექსიკურ მოვლენებში
გასარკვევად.

უცხ.ს.VII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს დაიყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
·           თავისუფლად იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი და წარსული დროის გამოსახატად;
·           თავისუფლად იყენებს მარტივ ენობრივ სტრუქტურებს ლოგიკური კავშირების (მიზეზი, შედეგი, მიზნი, ოპოზიციის, პირობითობის) გამოსახატად;


2
N2 __ 21.12
უცხ.დ.V.12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების
გამოყენება გრამატიკულ მოვლენებშგასარკვევად.

უცხ.ს.VII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს დაიყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
·           თავისუფლად იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი და წარსული დროის გამოსახატად;
·           თავისუფლად იყენებს მარტივ ენობრივ სტრუქტურებს ლოგიკური კავშირების (მიზეზი, შედეგი, მიზნი, ოპოზიციის, პირობითობის) გამოსახატად;




შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები
ქულა
N1 დავალების სქემა
N2 დავალების სქემა
1-2 ქულა

9-0 ტესტური ქულა

8-0 ტესტური ქულა
3-4 ქულა

19-10 ტესტური ქულა

16-9ტესტური ქულა
5 ქულა

30-20 ტესტური ქულა

20-17 ტესტური ქულა
6 ქულა

36-31 ტესტური ქულა

24-21ტესტური ქულა
7 ქულა

42-37 ტესტური ქულა

28-25 ტესტური ქულა
8 ქულა

48-43 ტესტური ქულა

32-29ტესტური ქულა
9 ქულა

54-49 ტესტური ქულა


36-33 ტესტური ქულა
10 ქულა

60-55 ტესტური ქულა

40-37ტესტური ქულა
*       
                         წერითი დავალების შეფასების კრიტერიუმები  
ქულა 
როგორ პასუხობს ნაწერი მოცემულ დავალებას და როგორ არის დაცული გრამატიკულ-ლექსიკური სიზუსტე.
10-9 
ნაწერი ძალიან კარგია, პასუხობს დავალების პირობას, დაშვებულია მხოლოდ 3 შეცდომა.უმნიშვნელოა შეცდომები მართლწერაში.
8-7 
ნაწერი კარგია, ნაწილობრივ პასუხობს დავალების პირობას, დაშვებულია  4-6 შეცდომა, უმნიშვნელოა შეცდომები მართლწერაში.
6-5 
ნაწერია საშუალოა, ნაკლებად პასუხობს დავალების პირობას, დაშვებულია 7-10 შეცდომა. არის შეცდომები მართლწერაში.
4-3 
ნაწერი სუსტია, არ პასუხობს დავალების პირობას, თუმცა რაღაც წერია, მოცემული საკითხების ნახევარზე მეტი შეცდომითაა გაკეთებული.
2-1 
მხოლოდ რამდენიმე (4-6) სწორი პასუხია, დანარჩენი  შეცდომითაა შესრულებული ან საერთოდ გამოტოვებულია.
0 
არცერთი პასუხი არაა სწორი, ან საერთოდ არ აქვს დაწერილი არაფერი

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი -- მზია გაგნიძე
კლასი -- VIII
საგანი -- ინგლისური

N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი

კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
6.7



7.2

რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
წერითი სამუშაოს შესრულება


ფრაზების შედგენა, წერითი და მოსასმენი აქტივობების შესრულება.

რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
- რა არის ამ შემაჯამებელ სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებაში და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი?
- როგორ შეიძლება გაუმჯობესება?



მიღებული შედეგების ანალიზი:  ჩავატარე ორი გეგმიური წერილობითი ტესტური შემაჯამებელი სამუშაო. სამუშაო დავყავი კატეგორიებად: ლექსიკური, გრამატიკული, მოსმენა, წაკითხულის გააზრება და წერითი. ყველა სავარჯიშო მორგებული იყო მოსწავლეთა შესაძლებლობებს. შემაჯამებელმა სამუშაომ გამოავლინა მოსწავლეთა ძლიერი და სუსტი მხარეები. ყველა მოსწავლისათვის ცნობილი იყო შეფასების კრიტერიუმები. მოსწავლეებმა შეძლეს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგის განხორციელება.
დასკვნა: მოსწავლეთა შედეგებით კმაყოფილი ვარ. მოსწავლეებმა მაქსიმალურად გამოავლინეს საკუთარი შესაძლებლობები. დაკმაყოფილებულ იქნა ეროვნული სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები.
რეკომენდაცია: მეორე სემესტრში კვლავ მოვახდენ შემაჯამებელი სამუშაოს აქტივობების მოდიფიცირებას. კვლავ ჩავრთავ მოსასმენ და წერით აქტივობებს. დავეხმარები მოსწავლეებს სუსტი მხარეების დაძლევაში.

No comments:

Post a Comment