თემატურ–კალენდარული გეგმები

                                                            გავაზის საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის მზია გაგნიძის
I კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა
                                                                                       2015–2016 სასწავლო წელი
სახელმძღვანელო:English World1
ავტორები: Mary Bowen/ Liz Hocking
საათების კვირეული რაოდენობა: 2
საათები მთელი წლის განმავლობაში:68
საათები I სემესტრში: 30
საათები II სემესტრში: 38
                                                     I სემესტრი:
N
გაკვეთილის თემა და მასში შემავალი საკითხები
საათების რაოდენობა
თარიღი
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
რესურსები
მეთოდები/სტრატეგიები
შეფასების სისტემა

1
Welcome Unit სურათის აღწერა/მისალმება/გაცნობა
1
8.09
მოსწავლეები მოისმენენ ინგლისურ მეტყველებას, ისწავლიან მისალმებას და საკუთარი თავის წარდგენას; სიმღერას Say Hello.
მოსწავლის წიგნი გვ;4; CD1 track1-3; CD  ფლეიერი
მოსმენა, მასწავლებლის ნათქვამის გამეორება, სურათზე მოსმენილის მიხედვით სულიერი საგნების ჩვენება, როლური თამაში Who are you?; სიმღერა
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

2
სიტყვები: apple, bag,cat,dog,egg,fish/ბგერები:/a,b,c,d,e,f/
2
10/15.09
მოსწავლეები გაარჩევენ ბგერებს და სიტყვებს; დაისწავლიან a-f ასოებით დაწყებულ სიტყვებს;
მოსწავლის წიგნი გვ; 5; ფლეშბარათები 1-6; CD1 tracks 4-5; CD ფლეიერი
მოსმენა, გამეორება, მოძებნა, ჰაერში ასოების მოხაზვა, ბგერების ამოცნობა, თამაში ფლეშბარათებით, როლური თამაშები
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

3
სიტყვები: girl,hat,insect, jug, kitten, lemon; ბგერები: /g,h, i, j, k, l/
2
17/22.09
მოსწავლეები დაისწავლიან და ამოიცნობენ g-h ასოებით დაწყებულ სიტყვებს და ასოებს;
მოსწავლის წიგნი გვ: 6; ფლეშბარათები 7-12;CD1 track 6; CD ფლეიერი
ახალი სიტყვების მოსმენა, გამეორება, გაფერადება, ასოების ამოცნობა
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

4
სიტყვები:man, nut, orange, pen, queen, red, sun;ბგერები:/m, n, o, p, q, r, s/
2
24/ 29.09
მოსწავლეები დაისწავლიან და ამოიცნობენ m-s ასოებით დაწყებულ სიტყვებს და ასოებს.
მოსწავლის წიგნი გვ: 7; ფლეშბარათები 13-19; CD1 track 7; CD ფლეიერი
ახალი სიტყვების მოსმენა, გამეორება, სიტყვებში ბგერების მოძებნა და შემოხაზვა, ბგერების დაკავშირება სურათებთან.
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

5
სიტყვები:taxi, umbrella, van, window, box, yellow, zebra; ბგერები:/t, u, v, w, x, y, z/
2
1/6.10
მოსწავლეები დაისწავლიან და ამოიცნობენ t-z ბგერებს და სიტყვებს, რომლებიც ამ ბგერებით იწყება
მოსწავლის წიგნი გვ: 8; ფლეშბარათები 20-26, CD1 track 8; CD ფლეიერი
ახალი სიტყვების მოსმენა, გამეორება, გაფერადება, სიტყვებში ბგერების მოძებნა და შემოხაზვა.
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

6
A-a; B-b; C-c; D-d ასოების გამოწერა; ბგერების და საგნების დასახელება a-z ჩათვლით
2
8/ 13.10
მოსწავლეები დაწერენ ასოებს: A-D-ს ჩათვლით; გენემტკიცებენ ყველა ნასწავლ სიტყვას.
მოსწავლის წიგნი გვ; 9; ფლეშბარათები 1-26; CD1 track 9; CD ფლეიერი; დაფა, ცარცი
ნასწავლი სიტყვების მოსმენა და გამეორება,  სიტყვებში ბგერების მოძებნა და შემოხაზვა. ჰაერში ზოგიერთი ბგერის მოხაზვა
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

7
ასოების E-e; F-f; G-g; H-h გამოწერა; ფერები
2
15/ 20.10
მოსწავლეები გამოწერენ ასოებს; ისწავლიან ფერებს
მოსწავლის წიგნი გვ;10; ფლეშბარათები 18, 25, 146-149;CD1 track 12; CD ფლეიერი, ასოების ბარათები, ანბანის პოსტერი; დაფა, ცარცი
ახალი სიტყვების მოსმენა, გამეორება, გაფერადება, ასოების გამოწერა
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

8
ასოების I-i; J-j; K-k; L-l გამოწერა და დასწავლა; სიტყვების: leg, hall, ball, Jack დაწერა; ფერები
2
22/27.10
მოსწავლეები ისწავლიან დიდი და პატარა ასოების დაწერას; განამტკიცებენ ფერების სახელებს; ისწავლიან სიმღერას Red and green.
მოსწავლის წიგნი გვ;11; ფლეშბარათები 18, 25, 146-149; CD1 track 13; CDფლეიერი, ასოების ბარათები, ანბანის პოსტერი; დაფა, ცარცი
მოსწავლეები გაიმეორებენ ფერებს; წაიკითხავენ ფერების სიტყვებს და გააფერადებენ; უპასუხებენ შეკითხვას What color is the umbrella etc. ?;ისწავლიან სიმღერას Red and green..; ივარჯიშებენ ასოების და სიტყვების დაწერაზე.
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

9
ასოების M-m; N-n; O-o; P-pდაწერით სწავლა; სიტყვების man, map, dog, log გამოწერა; ანბანის დასწავლა
2
29.10/3.11
მოსწავლეები ისწავლიან ინგლისურ ანბანს.
მოსწავლის წიგნი გვ:12/13; CD1 tracks 15-18;CD ფლეიერი, ასოების ბარათები, ანბანის პოსტერი; დაფა, ცარცი, რვეული
მოსწავლეები მოისმენენ სიდის და აჩვენებენ ასოებს და გაიმეორებენ მოსმენის შემდეგ; მოსწავლეები ივარჯიშებენ ასოების და სიტყვების დაწერაზე; მოისმენენ და დაწერენ საკუთარი სახელების ინიციალებს.
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

10
ასოების Q-q; R-r; S-s; T-t დაწერისთ სწავლა; სიტყვების red, son, queen, ten გამოწერა; რიცხვები 1-5.
2
5/10.11
მოსწავლეები ისწავლიან ახალ ასოებს და გამოწერენ სიტყვებს ამ ასოებით; ისწავლიან 5-მდე დათვლას. დაითვლიან საგნებს.
მოსწავლის წიგნი გვ:14/15;რიცხვების ბარათები; CD 1 tracks 19/20; CD ფლეიერი; ასოების ბარათები; ანბანის პოსტერი; დაფა, ცარცი
მოსწავლეები მოისმენენ და დაუკრავენ ტაშს მითითების მიხედვით; რიცხვების ბარათებით ისწავლიან რიცხვების სახელებს 5-მდე; რიცხვებს გააფერადებენ მასწავლებლის მითითებით; დაითვლიან საგნებს მასწავლებლის შეკითხვაზე: How many hats? დახატავენ საგნებს მითითებული რაოდენობით; ივარჯიშებენ ასოების და სიტყვების დაწერაზე.
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

11.
ასოების U-u; V-v; W-w დაწერით დასწავლა; სიტყვების van, window, sun, გამოწერა; რიცხვები  6-10 დასწავლა.
2
12/17.11
მოსწავლეები ივარჯიშებენ ასოების და სიტყვების გამოწერაზე; ისწავლიან რიცხვებს 10-მდე, დათვლიან საგნებს.
მოსწავლის წიგნი გვ:16/17; რიცხვების ბარათები 6-10; CD1 tracks 21/22; CD ფლეიერი, ასოების ბარათები, ანბანის პოსტერი; ფერადი ფანქრები/ფლომასტერები; დაფა, ცარცი
მოსწავლეები გაიმეორებენ რიცხვებს 5-მდე; მოისმენენ და პაუზების დროს გაიმეორებენ რიცხვებს 6-10; გააფერადებენ რიცხვებს; აჩვენებნ და ადაითვლიან საგნებს; ივარჯიშებენ ასოების და სიტყვების გამოწერაზე.
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

12
ასოების X-x; Y-y; Z-z დაწერით დასწავლა; სიტყვების zebra, yes, box გამოწერა; ანბანი; 10-მდე დათვლა
2
19/24.11
მოსწავლეები ისწავლიან ასოების და სიტყვების გამოწერას; ეცოდინებათ ანბანი და 10-მდე დათვლა.
მოსწავლის წიგნი გვ: 18/19; CD1 tracks 23-26; CD ფლეიერი, ასოების ბარათები, ანბანის პოსტერი; საგნები ირგვლივ; დაფა, ცარცი
მოსწავლეები მოისმენენ ანბანს და პაუზებში გაიმეორებენ; წაიკითხავენ დაფაზე დაწერილ დიდ ასოებს; ივარჯიშებენ ასოების და სიტყვების დაწერასა და წაკითხვაზე; მასწავლებლის მითითებით დაუკრავენ ტაშს იმდენჯერ,რამდენსაც მასწავლებელი ეტყვით; უპასუხებენ მასწავლებლის შეკითხვებს How many?

გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

13
Meet the characters
1
26.11
მოსწავლეები გაეცნობიან სახელმძღვანელოს მოქმედ პირებს; გაიმეორებენ ფერებს, რიცხვებს.
მოსწავლის წიგნი გვ: 20/21; ანბანის პოსტერი
მოსწავლეები მოისმენენ და წაიკითხავენ მოქმედი გმირების სახელებს; ლაბირინთების დახმარებით დაასახელებენ საგნებს ბილიკის ბოლოს, მითითებენ რაოდენობას და ფერს.
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

14
ანბანი/ფერები/რიცხვები 1-10.
1
1.      12
მოსწავლეები განამტკიცებენ ანბანის, ფერების და რიცხვების ცოდნას;
მოსწავლის წიგნი; ფლეშბარათები ფერების;ბუკი ანბანისთვის, ასოების ბარათები, ანბანის პოსტერი
მოსწავლეები გაიმეორებენ სიმღერას A,B,C; აჩვენებენ საგნებს და მიუთითებენ რაოდენობას და ფერს; ივარჯიშებენ საკუთარი სახელების დაწერაზე. თამაში რომელი ასოა ეს?“
გაკვეთილზე ჩართულობა, განმავითარებელი, კომენტარი სტიკერები

15
ანბანის დასრულების ზეიმისთვის მზადება
2
3/8.12
მოსწავლეები მიღებულ ცოდნას და გამოცდილებას აჩვენებენ მსმენელებს
სახელმძღვანელო, ფლეშბარათები,CD ფლეიერი, ასოების ბარათები, ფერები; თეთრი დაფა; მარკერები
მოსწავლეები დაასახელებენ ანბანის ასოებს თანმიმდევრობით; სათამაშოებს აღწერენ; თეთრ დაფაზე რიცხვებს შეაერთებენ და იტყვიან რა სურათია.
განმავითარებელი, კომენტარები

16
ანბანის ზეიმი/შემაჯამებელი გაკვეთილი
1
10. 12
მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა; მიღებული ცოდნის ტრანსფერი
 ფლეშბარათები, CD ფლეიერი, ასოების ბარათები, თეთრი დაფა; მარკერები
მოსწავლეები დაასახელებენ ანბანის ასოებს თანმიმდევრობით; სათამაშოებს აღწერენ; თეთრ დაფაზე რიცხვებს შეაერთებენ და იტყვიან რა სურათია.
განმავითარებელი, კომენტარი

17
სათამაშოები: teddy, boat, car, ball, doll; ტრანსპორტი: car, ship, boat, train, plane
3
15/17/24. 12
მოსწავლეთა მეტყველების გამდიდრება ახალი სიტყვებით; მოკლე წინადადებების შედგენა; yes/no შეკითხვების დასმა და პასუხი.





სათამაშოები, ფლეშბარათები აღნიშნული სიტყვებით, დაფა, ცარცი
მოსწავლეები ისწავლიან ახალი სიტყვებს ბარატბის და სათამაშოების საშუალებით; ივარჯიშებენ სიტყვების დაწერაზე; დაყოფენ სიტყვებს კატეგორიებად რეალურად და დაწერით; უპასუხებენ მასწავლებლის შეკითხვებს თვალსაჩინოების გამოყენებით
განმავითარებელი, ; სტიკერებით დაჯილდოვება; ჩართულობა: წერა: სიტყვების წაკითხვა
            
                                          
                                           II სემესტრი

N
გაკვეთილის თემა და მასში შემავალი საკითხები
საათების რაოდენობა
თარიღი
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
რესურსები
მეთოდები/სტრატეგიები
შეფასების სისტემა
1
Unit 1
Hello, Mr Jolly!
ახალი სიტყვები და ლაპარაკი; ფერები და სათამაშოები
8
21.01-9.02. 2016
მოსწავლეები დაეუფლებიან კითხვის, მოსმენის და წერის უნარებს, შეადგენენ წინადადებებს It is…/Is it…? ფორმების გამოყენებით, დაასახელებენ და აღწერენ სათამაშოებს, წაიკითხავენ სიტყვებს  მოკლე  a-თი.
ფლეშბარათები, პოსტერი1, CD, CD ფლეიერი, ლეპტოპი, სახელმძღვანელო English World1 გვ.24-31; Workbook გვ.2-11; მასწავლებლის წიგნი
მოსწავლეები შეისწავლიან ახალ სიტყვებს, მოძებნიან პოსტერზე მათ; მოისმენენ, გაიმეორებენ წინადადებებს და როლებში წაიკითხავენ დიალოგს, დაასახელებენ საგნებს სახელმძღვანელოში, უპასუხებენ მასწავლებლის შეკითხვებს, დაეუფლებიან წერის უნარებს (წინადადების დიდი ასოთი დაწყება და წერტილის  ხმარება წინადადების ბოლოს). მოსწავლეები იმუშავებენ ინდივიდუალურად, წყვილებში, ჯგუფებში.
შექება, სტიკერებით დაჯილდოვება კარგი მუშაობისთვის, სახელის დაფაზე დაწერა.
2
Unit 2
Mr. Jolly’s shop
სასკოლო ნივთები
8
11.02-1.03.2016
მოსწავლეები დაეუფლებიან კითხვის, მოსმენის და წერის უნარებს, დასვამენ შეკითხვებს და უპასუხებენ Yes, it is/No, it isn’t ფორმებით, დაასახელებენ და აღწერენ სასკოლო ნივთებს, წაიკითხავენ სიტყვებს  მოკლე  e-თი.
ფლეშბარათები, პოსტერი2, CD, CD ფლეიერი, ლეპტოპი, სახელმძღვანელო English World1 გვ. 32-39; Workbook გვ. 12-18; მასწავლებლის წიგნი
მოსწავლეები შეისწავლიან ახალ სიტყვებს, მოძებნიან პოსტერზე მათ; მოისმენენ, გაიმეორებენ წინადადებებს და როლებში წაიკითხავენ დიალოგს, დაასახელებენ საგნებს სახელმძღვანელოში, უპასუხებენ მასწავლებლის შეკითხვებს, დაეუფლებიან წერის უნარებს (კითხვითი წინადადების დიდი ასოთი დაწყება და კითხვის ნიშნის დასმა წინადადების ბოლოს). მოსწავლეები იმუშავებენ ინდივიდუალურად, წყვილებში, ჯგუფებში.
შექება, სტიკერებით დაჯილდოვება კარგი მუშაობისთვის, სახელის დაფაზე დაწერა.
3
Unit 3
Good Morning!
ტრანსპორტი
8
10.03-29.03.2016
მოსწავლეები დაეუფლებიან კითხვის, მოსმენის და წერის უნარებს, ისწავლიან და გამოიყენებენ a/an არტიკლს წინადადებებში, შეადგენენ დიალოგს (მოკითხვა), განასხვავებენ, მოისმენენ დეტალურად და მიზნობრივად, აღწერენ ტრანსპორტს ფერების ამსახველი ზედსართავი სახელების გამოყენებით,  წაიკითხავენ სიტყვებს  მოკლე  i-თი.
ფლეშბარათები, პოსტერი3, CD, CD ფლეიერი, ლეპტოპი, სახელმძღვანელო English World1 გვ. 40-48; Workbook გვ. 22-28; მასწავლებლის წიგნი
მოსწავლეები შეისწავლიან ახალ სიტყვებს, მოძებნიან პოსტერზე მათ; მოისმენენ, გაიმეორებენ წინადადებებს და როლებში წაიკითხავენ დიალოგს, დაასახელებენ საგნებს სახელმძღვანელოში, უპასუხებენ მასწავლებლის შეკითხვებს, დაეუფლებიან წერის უნარებს; მოსწავლეები იმუშავებენ ინდივიდუალურად, წყვილებში, ჯგუფებში.
შექება, სტიკერებით დაჯილდოვება კარგი მუშაობისთვის, სახელის დაფაზე დაწერა.
4
Revision
1
31.03.2016
მოსწავლეები გაიხსენებნ ფერებს, მოძებნიან საგნებს სურათზე, წაიკითხავენ ტექსტს, დახატავენ და აღწერენ სათამაშოებს და პოსტერს დაამზადებენ თემაზე Toys.
English world1,გვ.48; მარკერები/ფლომასტერები, ქაღალდები, ალექსანდროვის ქაღალდი
ფერების დასახელება, სურათზე საგნების მოძებნა, სათამაშოების დახატვა და აღწერა, პოსტერის შექმნა
შექება, სტიკერებით დაჯილდოვება კარგი მუშაობისთვის, სახელის დაფაზე დაწერა, მოსწავლეთა ნამუშევრების პოსტერზე განთავსება.
5
Portfolio and diploma
1
5.04.2016
მოსწავლეები შეაფასებენ პირველ-მესამე თემებში შესწავლილ მასალას, გააფერადებენ საგნებს, წაიკითხავენ ფონეტიკურ სავარჯიშოებს, დაწერენ სიტყვას სურათის ქვეშ.
მოსწავლის სამუშაო წიგნი გვ.129-130; ფერადი ფანქრები/ფლომასტერები
მოსწავლეები იმუშავებენ ინდივიდუალურად.
დაჯილდოვდებიან სტიკერებით.
6
Unit 4
Bella and Biffo
ზედსართავი სახელები
6
7.04-26.04.2016
მოსწავლეები დაეუფლებიან კითხვის, მოსმენის და წერის უნარებს, მოისმენენ დააკავშირებენ სურათებს და წინადადებებს, წაიკითხავენ სიტყვებს  მოკლე  o-თი.
ფლეშბარათები, პოსტერი4, CD, CD ფლეიერი, ლეპტოპი, სახელმძღვანელო English World1 გვ. 50-57; Workbook გვ. 32-38; მასწავლებლის წიგნი
მოისმენენ, გაიმეორებენ წინადადებებს და როლებში წაიკითხავენ დიალოგს, უპასუხებენ მასწავლებლის შეკითხვებს, დაეუფლებიან წერის უნარებს (დაასრულებენ წინადადებებს). მოსწავლეები იმუშავებენ ინდივიდუალურად, წყვილებში, ჯგუფებში.

შექება, სტიკერებით დაჯილდოვება კარგი მუშაობისთვის, სახელის დაფაზე დაწერა.
7
Unit 5
Mrs Goody and Pirate Jack
ათამდე დათვლა; საკვები
6
28.04-19.05.2016
მოსწავლეები დაეუფლებიან კითხვის, მოსმენის და წერის უნარებს, არსებით სახელებს გადაიყვანენ მრავლობით რიცხვში, ისწავლიან და მეტყველებაში გამოიყენებენ There is/There are კონსტრუქციას,   წაიკითხავენ სიტყვებს  მოკლე  u-თი.
ფლეშბარათები, პოსტერი 5, CD, CD ფლეიერი, ლეპტოპი, სახელმძღვანელო English World1 გვ. 58-65; Workbook გვ. 42-48; მასწავლებლის წიგნი
მოისმენენ, გაიმეორებენ წინადადებებს და როლებში წაიკითხავენ დიალოგს, უპასუხებენ მასწავლებლის შეკითხვებს, დაეუფლებიან წერის უნარებს (შეადგენენ მტკიცებით/კითხვით  წინადადებებს). მოსწავლეები იმუშავებენ ინდივიდუალურად, წყვილებში, ჯგუფებში.


შექება, სტიკერებით დაჯილდოვება კარგი მუშაობისთვის, სახელის დაფაზე დაწერა.

                                  II კლასის თემატურ-კალენდარული გეგმა
                                                                                      2015–2016 სასწავლო წელი
სახელმძღვანელო: English World 1, ავტორები: ლიზ ჰოკინგი, მერი ბაუნი
საათების რაოდენობა კვირაში: 2
საათების რაოდენობა მთელი წლის განმავლობაში: 73
საათების რაოდენობა I სემესტრში: 30
საათების რაოდენობა II სემესტრში: 43
I  სემესტრი
N
გაკვეთილის თემა და მასში შემავალი საკითხები
საათების რაოდენობა
თარიღი
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
რესურსები
მეთოდები/სტრატეგიები
შეფასების სისტემა
1
Unit 1
Hello, Mr.Jolly
5
15/17/22/24/29.09
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული ტექსტის გაგება, გამომუშავებულ აქვს ფონოლოგიური უნარ–ჩვევები
სახელმძღვანელო, სამუშაო წიგნი, CD ფლეიერი, ფლეშქარდები,პოსტერი1
დიალოგის, მონოლოგის კითხვა, პაუზებით კითხვა, თამაში What is it?
განმავითარებელი, საშინაო დავალება, გაკვეთილზე ჩართულობა,  კომენტარი, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება
2
Unit 2
Mr. Jolly’s shop
6
1/6/8/13/15/20.10
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული ტექსტის გაგება, გამომუშავებულ აქვს ფონოლოგიური უნარ–ჩვევები
სახელმძღვანელო, სამუშაო წიგნი, CD ფლეიერი, ფლეშქარდები,პოსტერი 2
დიალოგის, მონოლოგის კითხვა, პაუზებით კითხვა,
განმავითარებელი, კომენტარი, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, საშინაო დავალება, გაკვეთილზე ჩართულობა,  შექება

3
Unit 3
Good morning
6
22/27/29.10/3/5/10.11
მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობების, ინტონაციების აღქმა, მიბაძვა, გამეორება.
სახელმძღვანელო, სამუშაო წიგნი, CD ფლეიერი, ფლეშქარდები, პოსტერი 3
დიალოგის, მონოლოგის კითხვა, პაუზებით კითხვა,
განმავითარებელი, კომენტარი, სახელის დაწერა დაფაზე, საშინაო დავალება, გაკვეთილზე ჩართულობა,  სტიკერებით დაჯილდოება, შექება

4
Revision
1
12.11


ჯგუფური/ინდივიდუალური ჩართულობა
საკლასო ჩართულობა

5
Unit 4
Bella and Biffo/Adjectives
6
17/19/24/26.11/1/3.12
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული ტექსტის გაგება,
სახელმძღვანელო, სამუშაო წიგნი, CD ფლეიერი, ფლეშქარდები, პოსტერი 4
მონოლოგები, დიალოგები, პაუზებით კითხვა
განმავითარებელი, საშინაო დავალება, გაკვეთილზე ჩართულობა,  კომენტარი, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, საშინაო დავალება, ჩართულობა, შექება


6
Unit 5
Mrs. Goody and Pirate Jack, Food
6
8/10/15/17/22/24.12
მოსწავლე შეძლებს ნაცნობი და ხშირად გამოყენებული სიტყვების გაშიფვრის გარეშე ამოცნობას
პოსტერი 5, სახელმძღვანელო, ფლეშბარათები, CD ფლეიერი
მონოლოგები, დიალოგები, პაუზებით კითხვა
განმავითარებელი, კომენტარი, საშინაო დავალება, ჩართულობა, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება



                    II სემესტრის თემატურ-კალენდარული გეგმა


N
გაკვეთილის თემა და მასში შემავალი საკითხები
საათების რაოდენობა
თარიღი
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
რესურსები
მეთოდები/სტრატეგიები
შეფასების სისტემა
1
Unit 6
Happy Birthday
აღწერილობითი ტექსტი;სიტყვები:ბუნება
5
21.01-4.02.2016
კითხვის, წერის, მოსმენის და მეტყველების უნარების განვითარება, მოსწავლეები დააკავშირებენ მოსმენისას სიტყვებსა და სურათებს, შეადგენენ წინადადებებს მრავლობითი რიცხვის გამოყენებით.

პოსტერი6, DVD, DVD ფლეიერი, სახელმძღვანელო English World1, სამუშაო რვეული,ფლეშბარათები,
მოსწავლეები მოისმენენ, გაიმეორებენ,წაიკითხავენ, დააკავშირებენ წინადადებებს სურათებთან, დაასრულებენ წინადაებებსს, აღწერენ სურათს, დაწერენ თავის თავზე.იმუშავებენ ინდივიდუალურად, წაიკითხვაენ როლებში. გააკეთებენ პროექტს „ბაღი“.
გაკვეთილზე ჩართულობა, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება

2
Unit 7
Where is King Tub?
ოთახები სახლში; ავეჯი; წინდებულები:in, on, under; Where is…?
5
9.02-23.02.2016
მოსწავლეები დაეუფლებიან მოსმენის, კითხვის და წერის უნარებს; გაეცნობიან ახალ სიტყვებს და გამოიყენებენ მეტყველებაში სურათების აღწერისას, უპასუხებენ წაკითხულის გასააზრებელ შეკითხვებს
პოსტერი 7, DVD, DVD ფლეიერი, სახელმძღვანელო English World1, სამუშაო რვეული,ფლეშბარათები,
წაიკითხავენ, ისწავლიან, გამოიყენებენ, დაასახელეებენ, დაახარისხებენ სურათებს კატეგორიებად,უპასუხებენ მარტივ შეკითხვებს.
გაკვეთილზე ჩართულობა, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება

3
Unit 8
This is my family
ოჯახი
5
25.02-17.03.2016
მოსწავლეები დაეუფლებიან მოსმენის, კითხვის და წერის უნარებს, ისწავლიან ოჯახის წევრების თემაზე სიტყვებს, ისუბრებენ ოჯახზე მარტივი წინადადებებით, გაეცნობიან აღწერილობით ტექსტს და აღწერენ საკუთარ ოთახს, გამოიყენებენ მაკავშირებელ სიტყვას and.
პოსტერი 8, DVD, DVD ფლეიერი, სახელმძღვანელო English World1, სამუშაო რვეული,ფლეშბარათები,
მოსმენა, დაწერა, დასრულება წინადადებების, აღწერა, სწორად წაკითხვა, დახატვა, თხზულების დაწერა
გაკვეთილზე ჩართულობა, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება

4
Unit 9
Miss Silver
11-20
5
22.03-5.04.2016
მოსწავლეები დაუფლებია, მოსმენის, კითხვის და წერის უნარებს, ისწავლიან 20-მდე დათვლას და დაითვლიან საგნებს კლასში,ისაუბრებენ მოწონებაზე, დაახარისხებენ საგნებს, ისწავლიან მოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებს, ზედსართავ სახელებს, საჭმელებს, რაც დაეხმარებათ წაკითხულის გააზრებაში და მარტივი წინადადებების შედგენაში.
პოსტერი 9, DVD, DVD ფლეიერი, სახელმძღვანელო English World1, სამუშაო რვეული,ფლეშბარათები,
მოისმენენ, წაიკითხავენ, გაიაზრებენ, ისუბრებენ უპასუხებენ შეკითხვებს, დაასრულებენ წინადადებებს.
გაკვეთილზე ჩართულობა, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება

5
Revision
1
7.04.2016
დაასრულებენ წინადადებებს, უპასუხებენ სეკითხვებს და სეადგენენ თხზულებას შეკითხვების გამოყენებით.
სახელმძღვანელო English World1, სამუშაო რვეული.

გაკვეთილზე ჩართულობა, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება

6
Unit 10
The space rocket
მოქმედების აღმნიშვნელი სიტყვები
5
12.04-26.04.2016
მოსწავლეები დაუფლებიან კითხვის, წერისა და მოსმენის უნარებს, ისწავლიან მოქმედების აღმნიშვნელ ზმნებს,ბუნების ამსახველ სიტყვებს, დაახარისხებენ საგნებს კატეგორიებად, გაიგებენ ინფორმატიულ ტექსტს, აღწერენ სურათებს მოდალური ზმნის can გამოყენებით, ისწავლიან ბრძანებით წინადადებებს.
პოსტერი 10, DVD, DVD ფლეიერი, სახელმძღვანელო English World1, სამუშაო რვეული,ფლეშბარათები,
მოისმენენ, წაიკითხავენ დაწერენ აღწერენ, შეადგენენ ტექსტს, მიუთითებენ ერთმანეთს და შეასრულებენ მითითებას.
გაკვეთილზე ჩართულობა, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება

7
Unit 11
Up in space
ამინდი
5
28.04-17.05.2016
მოსწავლეები დაეუფლებიან მოსმენის, წაკითხვის და წერის უნარებს, present continuous-ის გამოყენებას შეძლებენ წინადადებებში, აღწერენ ამინდს.დაუსვამენ შეკითხვებს ერთმანეთს.
პოსტერი 11, DVD, DVD ფლეიერი, სახელმძღვანელო English World1, სამუშაო რვეული,ფლეშბარათები,
მოისმენენ, წაიკითხავენ დაწერენ აღწერენ, შეადგენენ ტექსტს, შეკითხვებს დაუსვამენ ამინდის შესახებ და უპასუხებენ.
გაკვეთილზე ჩართულობა, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება

8
Unit 12
Welcome home
ზმნები
6
19.05-9.06.2016

დაეუფლებიან მოსმენის, კითხვის, წერის და მეტყველების უნარებს, ისწავლიან მოქმედების არმნიშვნელ სიტყვებს და გამოიყენებენ სურათების აღწერისას present continuous-ში, ისწავლიან და წინადადებებს სეადგენენ ზმნიზედების გამოყენებით, ისწავლიან სიტყვების თანმიმდევრობას წინადადებაში
პოსტერი 12, DVD, DVD ფლეიერი, სახელმძღვანელო English World1, სამუშაო რვეული,ფლეშბარათები,
მოისმენენ, წაიკითხავენ დაწერენ აღწერენ, შეადგენენ ტექსტს, მიუთითებენ ერთმანეთს და შეასრულებენ მითითებას.
გაკვეთილზე ჩართულობა, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება

9
Revision
2
14.06-16.06.2016
მოსწავლეები განივითარებენ მეტყველების უნარებს სხვადასხვა თემებზე საუბრით.
სახელმძღვანელო English World1, ფლეშბარათები,
ისაუბრებენ ნაცნობ თემებზე, შეკითხვებს დასვამენ და უპასუხებენ მათ, დათვლიან 20-მდე, გაიმეორებენ სიტვებს სხვადასხვა თამაშებით.
გაკვეთილზე ჩართულობა, სახელის დაწერა დაფაზე, სტიკერებით დაჯილდოება, შექება








                                                         თემატურ-კალენდარული გეგმა
                                                                    VII კლასი, 2015-2016 სასწავლო წელი
სახელმძღვანელო: New Inspiration 1
ავტორები: ჯუდი გარტონ სპრენჯერი და ფილიპ პრაუზი
კვირეული დატვირთვა: 3 საათი
საათების რაოდენობა მთელი წლის განმავლობაში: 45;     36 სამუშაო კვირა
I სემესტრი: 45 გაკვეთილი;  2 შემაჯამებელი
II სემესტრი: 66 გაკვეთილი;  3 შემაჯამებელი

N
გაკვეთილის თემა
და საკითხები
საათების
რაოდენობა               
თარიღი
გაკვეთილისმიზნები
რესურსები
სტრატეგიები და
მეთოდები
შეფასების სისტემა
1
Welcome
1
14.09
მოსწავლეები გაეცნობიან სახელმძღვა
ნელოს მოქმედ პირებს. ისწავლიან
ქვეყნებისა და ეროვნებების სახელებს, გაიმეორებენ რიცხვით სახელებს 1–20, შეავსებენ ცხრილებს, დაწერენ კლასში მოძიებულ ინფორმაციას
ერთმანეთის მისამართისა და ტელე
ფონის ნომრის მიხედვით. ისაუბრებენ
სახელმძღვანელოს გმირებზე.
მოსწავლის წიგნი
გვ:6–9; მასწავლებლის წიგნი; CD; CD ფლეიერი.
მოსწავლეები წაი
კითხავენ, მოისმე
ნენ, ისუბრებენ, შე
ავსებენ ცხრილებს, როლური თამაშები
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
კლასში ჩართულო
ბა, შეფასების რუბ
რიკა
2
Preview
1
16.09
მოსწავლეები გაიგებენ 1–2 თავები რა კომუნიკაციურ მიზნებს ემსახურება,
რა თემებსა და სიტყვებს შეისწავლიან,
მოსწავლის წიგნი
 გვ:10–11, CD, CD
ფლეიერი.
სურათების და სიტ
ყვების დაკავშირე
ბა, კითხვარების
შედგენა და ერთმა
ნეთის გამოკითხვა,
მოსმენა და თემებ
თან დაკავშირება.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
კლასში ჩართულო
ბა, შეფასების რუბ
რიკა
1
Unit 1
Nice to meet you
1.That’s a great bag!
2. How old is it?
3. When’s your
birthday?
4. Personal information
5. Culture
11
18.09-
12.10
მოსწავლეები შეძლებენ ისაუბრონ კუთვნილებაზე; იკითხონ ხალხის
 და საგნების სახელები; დაწერონ
 რაიმე საყვარელ ნივთებზე; აღწერონ
 ადგილი; დაწერონ შენობების შესა
ხებ თავის ქვეყანაში; ისაუბრონ ოჯახ
ზე; შეადგინონ ოჯახის ხე; ისწავლონ
 და მეტყველებაში გამოიყენონ სასარ
გებლო გამოთქმები; რიგობითი რიცხ
ვითი სახელების წარმოება; ჩვენებითი ნაცვალსახელები; მრავლობითი რიცხვის არსებითი სახელები; კუთვნილებითი ზედსართავი სახელები.

მოსწავლის წიგნი გვ:
12-23; მოსწავლის რვე
ული; მასწავლებლის
წიგნი; CD; CD ფლეი
ერი; რუკა; საათი; სუ
რათი ოჯახის და ასე
ვე სადმე გადაღებუ
ლი.
მოსწავლეები მოის
მენენ, წაიკითხავენ,
ისაუბრებენ; აღწე
რენ, როლებში გაი
ნაწილებენ დიალო
გებს, იმუშავებენ
წყვილებში ან ჯგუ
ფებში.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
კომენტარი, შეფას
დება კლასში ჩართუ
ლობა, საშინაო დავა
ლება, მეტყველება,
წერითი სამუშაო შე
ფასების ცხრილის
მიხედვით.
2
Unit 2
21st century
1 she had a lovely smile
2 I can play the guitar
3 Keep still
4.Favourite band
Review Test 1
Project: Personal Web
page

11
14.10-
6.11

მოსწავლეები აღწერენ ხალხს, ისა
უბრებენ უნარებზე,შეძლებენ ინს
ტრუქციის მიცემას, ინტერვიუს
აიღებენ, ისწავლიან იმეილის დაწე
რას, ისწავლიან სიტყვებს და გამო
თქმებს თემაზე: ტანსაცმელი, კუთვ
ნილება, ტექნოლოგიები, have, can/can’t
მაკავშირებელ სიტყვებს: and, but,
Or; ბრძანებით წინადადებებს, გან
საზღვრულ არტიკლს.
მოსწავლის წიგნი გვ:
24–37, სამუშაო რვე
ული, საკლასო გარე
მო, CD, CD ფლეიერი.
მოსწავლეები მოის
მენენ, წაიკითხავენ,
ისაუბრებენ,
დაწერენ, დაასრუ
ლებენ კითხვარებს,
წარმოთქვავენ სწო
რად, საგანმანათ
ლელო თამაშები,
როლური თამაშები,
წყვილებში მუშაო
ბა, დაწერენ შემაჯა
მებელ ტესტს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
კლასში ჩართულო
ბა, შეფასების რუბ
რიკა, შემაჯამებელი
 სამუშაო რუბრიკის მიხედვით
3.
Unit 3
Lifestyle
1.I really don’t like
 Octopus
2.Does she study in the
Evening?
3.I never lift weights
4.personal profiles
5. culture
10
9.11-
30.11

მოსწავლეები იწავლიან და მეტყვე
ლებაში გამოიყენებენ სასარგებლო
გამოთქმებს, ისუბრებენ ყოველ
დღიურ საქმიანობებზე, შეძლებენ
ამასთან დაკავშირებით ინტერვიუს
აღებას, ისაუბრებენ სკოლის განრიგ
ზე, შეძლებენ დაწერონ ინტერვიუ,
როგორ გაატარეს ვიკენდი, რა მოს
წონთ/არ მოსწონთ. ისწავლიან და მეტყველებაში გამოიყენებენ Present simple და სიხშირის გამომხატველ ზმნიზედებს.
მოსწავლის წიგნი გვ:
38–49; სამუშაო წიგნი,
გაკვეთილების გან
რიგი, CD, CD ფლეი
ერი
მოსწავლეები მოის
მენენ, წაიკითხავენ,
ისაუბრებენ,
დაწერენ, დაასრუ
ლებენ კითხვარებს,
წარმოთქვავენ სწო
რად, საგანმანათ
ლელო თამაშები,
როლური თამაშები,
წყვილებში მუშაო
ბა, შეადგენენ გაკვე
თილების ცხრილს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
კლასში ჩართულო
ბა, შეფასების რუბ
რიკა
4.
Unit 4
Sightseeing
1.How many ghosts are
 there?
2.She’s wearing a long
Grey coat
3.What’s she doing?
4.Describing places and
 Activities
Review Test 2
Project: leisure
activities
11
2.12-
25.12

მოსწავლეები აღწერენ ადგილება,
 რა ხდება ახლა, მოისმენენ და 
სურათების მიხედვით აღწერენ ღირსშესანიშნავ ადგილებს, გაეც
ნობიან ტურისტულ სანახაობებს
 ინგლისში და შეადარებენ ქართულ სანახაობებს, გაიმდიდრებენ ლექ
სიკას ადამიანის სხეულის ნაწილე
ბის, ტურისტული სანახაობების,
საკლასო ოთახის და გასართობი აქტივობების თემებზე; ისწავლიან სასარგებლო გამოთქმებს და გამო
იყენებენ მეტყველებაში; დაწერენ
თემებზე: საკლასო ოთახი; ხალ
ხის აღწერა. განამტკიცებენ და მეტყველებაში გამოიყენებენ
there is/are კონსტრუქციას; Present Continuous.
მოსწავლის წიგნი გვ:
38–49; სამუშაო წიგნი,
გაკვეთილების გან
რიგი, CD, CD ფლეი
ერი
მოსწავლეები მოის
მენენ, წაიკითხავენ,
ისაუბრებენ,
დაწერენ, დაასრუ
ლებენ კითხვარებს,
წარმოთქვავენ სწო
რად, საგანმანათ
ლელო თამაშები,
როლური თამაშები,
წყვილებში მუშაო
ბა, შეადგენენ გაკვე
თილების ცხრილს.
განახორციელებენ პროექტებს Tourist
 attractions in my
village და Leisure
activities.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
კლასში ჩართულო
ბა, შეფასების რუბ
რიკა, თვითშეფასების რუბრიკა, პროექტის შეფასების რუბრიკა,
შემაჯამებელი სამუ
შაო რუბრიკის მიხე
დვით.
                                                                            
                                                 თემატურ–კალენდარული გეგმა
                                                                                          XI კლასი      2015-2016სასწავლო  წელი
სახელმძღვანელო: Gateway B1
წიგნის ავტორი: David Spencer
საათების რაოდენობა მთელი წლის განმავლობაში:  72
კვირების რაოდენობა:  36
კვირეული დატვირთვა: 2
შემაჯამებლების რაოდენობა:  I  სემესტრი: 2      II  სემესტრი: 3
სემესტრი: 30
II სემესტრი:  42          
                                                                                                                სემესტრი    
N
გაკვეთილის თემა
საათების
რაოდენობა
თარიღი
თემის ბოლოს მისაღწევი
შედეგები
რესურსები
მეთოდები/
სტრატეგიები
შეფასება
1
Unit 1
Family matters
7
16.09–
7.10
მოსწავლეები გაიმდიდრებენ ლექსიკას ოჯახის, ასაკისა და ასაკობრივი საფეხურების თემაზე; ისწავლიან სიტყვათა წარმოებას; დაეუფლებიან კითხვის ტექნიკას და წაკითხულის გააზრებას; ისწავლიან და გამოიყენებნ Present Simple, Present continuous, არტიკლის ხმარებას; შესწავლილი ლექსიკური და გრამატიკული ცოდნის გამოყენებით გააკეთებენ ჩანაწერებს,  დაწერენ არაოფიციალურ წერილს, განუვითარდებათ მოსმენისა და მეტყველების უნარ–ჩვევები. შეძლებენ პირადი ინფორმაციის გამოკითხვას, ინტერვიუს აღებას. დაეუფლებიან სწავლის უნარებს; გაეცნობიან ბრიტანელი თინეიჯერებისა და მათი მშობლების ურთიერთდამოკიდებულებას.
მოსწავლის წიგნი გვ: 6–17; სამუშაო წიგნი; მასწავლებლის წიგნი; CD; CD ფლეიერი
მოსწავლეები წაიკითხავენ, გაიაზრებენ, მოისმენენ, დაასრულებენ წინადადებებს, შეავსებენ ცხრილებს; დააკავშირებენ ერთმანეთთან სიტყვებსა და მათ განმარტებებს, აღწერენ სურათებს, ინტერვიუს აიღებენ ერთმანეთისგან, დაწერენ არაოფიციალურ ელექტრონულ წერილს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, წყვილების შეფასება, შეფასების კრიტერიუმების გამოყენება საუბრის, წერითი დავალების და წყვილებში მუშაობის შეფასებისას.
2

Unit 2
Criminal records
7
8.10–
29.10
მოსწავლეები განავითარებენ მეტყველების უნარებს და გაიმდიდრებენ ლექსიკას სიტყვებით და გამოთქმებით თემაზე: დანაშაულობები, კრიმინალები, ფრაზული ზმნები; ისწავლიან Past continuous და Past simple ხმარებას მეტყველებაში და გამოიყენებენ წერითი სამუშაოების შესრულების დროს; მოისმენენ და ისწავლიან აზრის გამოთქმას; ძველი ამბის გადმოცემას. გაეცნობიან ბრიტანული პოლიციის წარმოშობის ისტორიას.
მოსწავლის წიგნი გვ:18–31; სამუშაო წიგნი; მასწავლებლის წიგნი; CD; CD ფლეიერი
მოსწავლეები წაიკითხავენ, გაიაზრებენ, მოისმენენ, დაასრულებენ წინადადებებს,  შეავსებენ ცხრილებს; აღწერენ სურათებს, ინტერვიუს აიღებენ ერთმანეთისგან, დაწერენ არაოფიციალურ წერილს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, წყვილების შეფასება, შეფასების კრიტერიუმების გამოყენება საუბრის, წერითი დავალების და წყვილებში მუშაობის შეფასებისას.
3
Test1
1
4.11




4
Unit 3
Lost in translation
7
5.11–
26.11
მოსწავლეები ისწავლიან და მეტყველებაში გამოიყენებენ ქვეყნების და ერონებების სახელებს; წაიკითხავენ და გაიაზრებენ ტექსტებს; ისწვლიან ნეგატიურ პრეფიქსებს, მოისმენენ და აღწერენ ადგილებს; მოიძიებენ ინფორმაციას საზაფხულო კურსების შესახებ;
მოსწავლის წიგნი გვ: 32–43; სამუშაო წიგნი; მასწავლებლის წიგნი; CD; CD ფლეიერი
მოსწავლეები წაიკითხავენ, გაიაზრებენ, მოისმენენ, დაასრულებენ წინადადებებს, შეავსებენ ცხრილებს; აღწერენ სურათებს, წაიკითხავენ და შეადარებენ ენის სწავლის გამოცდილებას.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, წყვილების შეფასება, შეფასების კრიტერიუმების გამოყენება საუბრის, წერითი დავალების და წყვილებში მუშაობის შეფასებისას.
5
Unit 4
Fit and well
7
2.12–
23.12
მოსწავლეები გაიმდიდრებენ მეტყველებას ადამიანის სხეულის ნაწილების სახელებით, ჯანმრთელობასთან დაკავშირებული თემებით; წაიკითხავენ და გაიაზრებენ ტექსტებს; ისწავლიან და მეტყველებაში და წერითი დავალებების შესრულებისას გამოიყენებენ  Present Perfect-ს; ისწავლიან და დაწერენ მესიჯებს; აღწერენ სცენებს სურათებზე; განივითარებენ მოსმენის უნარებს.
მოსწავლის წიგნი გვ: 44–57; სამუშაო წიგნი; მასწავლებლის წიგნი; პოსტერი სხეულის ნაწილებით; დაფა, ცარცი; CD; CD ფლეიერი
მოსწავლეები წაიკითხავენ, გაიაზრებენ, მოისმენენ, დაასრულებენ წინადადებებს, შეკითხვებს დაუსვამენ ერთმანეთს; აღწერენ სურათებს, დაწერენ ბარათებს და შეტყობინებებს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, წყვილების შეფასება, შეფასების კრიტერიუმების გამოყენება საუბრის, წერითი დავალების და წყვილებში მუშაობის შეფასებისას.
6
Test 2
1
24.12




7
Unit 5
TV world
7

მოსწავლეები გაიმდიდრებენ ლექსიკას სატელევიზიო პროგრამების და მასთან დაკავშირებული ზედსართავი  სახელების აღმნიშვნელი სიტყვებით; ისწავლიან ზედსართავი სახელის შედარების ხარისხებს და შეადარებენ  საგნებს; აღწერენ სატელევიზიო პროგრამებს; შეადარებენ ქართულ სატელევიზიო პროგრამებთან; იმეილს მისწერენ ახლობელს სატელევიზიო პროგრამებზე; განივითარებენ მოსმენისა და წერის უნარებს, ისაუბრებენ გამოგონებების შესახებ.
მოსწავლის წიგნი გვ: 58–69; სამუშაო წიგნი; მასწავლებლის წიგნი; CD; CD ფლეიერი; კომპიუტერი; პროექტორი; ეკრანი; დაფა; ცარცი
მოსწავლეები წაიკითხავენ, გაიაზრებენ, მოისმენენ, დაასრულებენ წინადადებებს, დააკავშირებენ ერთმანეთთან სიტყვებსა და მათ განმარტებებს, აღწერენ სურათებს, იმუშავებენ წყვილებში; გამოთვამენ საკუთარ აზრს სატელევიზიო პროგრამებზე.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, წყვილების შეფასება, შეფასების კრიტერიუმების გამოყენება საუბრის, წერითი დავალების და წყვილებში მუშაობის შეფასებისას.
                                                                             
       ყველა თავში მოსწავლეები დამატებით გაეცნობიან კითვის, წერის, მოსმენის და მეტყველების განვითარებისათვის საჭირო რჩევებს, რომლებიც მოსწავლეებს დაეხმარებათ ზემოთ ჩამოთვლილი უნარების განვითარებაში.                                            

გავაზის საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის მზია გაგნიძის
                                თემატურ–კალენდარული გეგმა
                                                                         XII კლასი    2015–2016 სასწავლო წელი
კვირეული დატვირთვა:  2
საათების რაოდენობა მთელი წლის განმავლობაში:  67
36 სამუშაო კვირა
შემაჯამებელი სამუშაო: 5
I სემესტრი: 3   
II სემესტრი: 2
საათების რაოდენობა:
I სემესტრი   30
II  სემესტრი  37
                                                                                       I სემესტრი

N
გაკვეთილის თემატიკა
საათების რაოდენობა
თარიღი
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
მეთოდები/
სტარტეგიები
რესურსები
შეფასება
1
Unit 1
Identity match
6
15.09–
1.10
მოსწავლეები შეისწავლიან და მეტყველებაში გამოიყენებენ  ადამიანის გარეგნობის და თვისებების ამსახველი ლექსიკით; ისწავლიან და შეადარებენ Present simple და present continuous დროებს, სტატიურ და მოქმედების აღმნიშვნელ ზმნებს; მოიმენენ და აღწერენ ცნობილ ადამიანებს, დაწერენ არაოფიციალურ წერილს, გააკეთებენ ჩანაწერს; განივითარებენ მეტყველების უნარებს ზემოთ დასახელებული თემის ირგვლივ. მოსწავლეები შეადარებენ ინგლისურ და ქართულ სიმბოლოებს.
წყვილებში და ინდივიდუალური მუშაობა; სიტყვების კატეგორიებად დაყოფა; დაკავშირება; წინადადებების დასრულება; მსგავსება–განსხვავებების მოძებნა სიტყვებში; ქართული სიმბოლოების აღწერა; წაკითხვა; დაწერა; მოსმენა.
მოსწავლის წიგნი გვ: 6–17; სამუშაო წიგნი; მასწავლებლის წიგნი; CD; CD ფლეიერი; ინტერნეტი, კომპიუტერი; პროექტორი; ეკრანი.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი; კლასში ჩართულობა.
2
Unit 2
Epic journeys
6
6.10–
22.10
მოსწავლეები შეისწავლიან და მეტყველებაში გამოიყენებნ ტრანსპორტისა და საცხორებლის  თემაზე ლექსიკას; შეადარებენ  და განასხვავებენ წარსული დროის ფორმებს; მოისმენენ, ჩანაწერებს გააკეთებენ, აღწერენ, გამოხატავენ აზრს, ისაუბრებენ განსაკუთრებულ მოგზაურობაზე.
წაკითხვა, მოსმენა, წარმოთქმა, აღწერა, დაწერა, ჩაწერა, წინადადებების დასრულება, წყვილებში მუშაობა, წინადადებების შედგენა, ინფორმაციის მოძიება.
მოსწავლის წიგნი გვ;18–29; სამუშაო წიგნი, მასწავლებლის წიგნი; CD; CD ფლეიერი; ინტერნეტი; კომპიუტერი; პროექტორი; ეკრანი დაფა, ცარცი.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი; კლასში ჩართულობა.
3
Test1
1
27.10




4
Unit 3
City life
6
29.10–
17.11
მოსწავლეები ისწავლიან და მეტყველებაში გამოიყენებენ ქალაქების და სახლების ტიპების შესახებ არსებით და ზედსართავ სახელებს; შეადარებენ Present perfect, past perfect და Present perfect continuous დროებს და შეადგენენ წინადადებებს; მოისმენენ და აღწერენ ადგილებსა და ქალაქებს; გააკეთებენ ჩანაწერებს; არაოფიციალურ წერილში; აღწერენ თავის სოფელს.

წაკითხვა, მოსმენა, საუბარი, აღწერა, დაწერა, შედგენა, ინფორმაციის მოძიება, ინდივიდუალური და წყვილებში მუშაობა.
მოსწავლის წიგნი გვ;18–29; სამუშაო წიგნი, მასწავლებლის წიგნი; CD; CD ფლეიერი; ინტერნეტი; კომპიუტერი; პროექტორი; ეკრანი დაფა, ცარცი.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი; კლასში ჩართულობა.
5
Test 2
1
19.11




6
Unit 4
Food for thought
5
24.11–
8.12
მოსწავლეები გაიმდიდრებენ ლექსიკას საჭმელების სახელებით და ისაუბრებენ საჭმელების ხარისხებზე, აღწერენ საჭმელებს; გააკეთებენ პროექტს ეროვნულ კერძებზე; შეადარებენ ქართულ–ამერიკულ სადღესასწაულო კერძებს; ისწავლიან და გამოიყენებს Future continuous  და Future perfect,  Present simple და Present continuous მომავალ დროებში.
წაკითხვა, მოსმენა, საუბარი, აღწერა, დაწერა, შედგენა, ინფორმაციის მოძიება, ინდივიდუალური და წყვილებში მუშაობა.
მოსწავლის წიგნი გვ;18–29; სამუშაო წიგნი, მასწავლებლის წიგნი; CD; CD ფლეიერი; ინტერნეტი; კომპიუტერი; პროექტორი; ეკრანი დაფა, ცარცი.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი; კლასში ჩართულობა.
7
Test 3
1
10.12




8
Unit 5
Learning for life
6
15.12–
31.12
მოსწავლეები შეისწავლიან სკოლის და უნივერსიტეტის საგნებს და ისაუბრებენ მათ შესახებ; ისწავლიან და აწარმოებენ არსებით სახელებს სუფიქსების დართვით; წაიკითხავენ, მოისმენენ და ისაუბრებენ უნივერსიტეტის ცხოვრებაზე, გამოთქვამენ საკუთარ აზრს და ინტერვიუს აიღებენ სკოლაზე და მისცემენ რჩევას და შეადარებენ ერთმანეთის აზრებს. შეისწავლიან და მეტყველებაში გამოიყენებენ ვალდებულების, აკრძალვის და ნებართვის ამსახველ მოდალურ ზმნებს.
წაკითხვა, მოსმენა, საუბარი, აღწერა, დაწერა, შედგენა, შედარება, ინფორმაციის მოძიება, ინდივიდუალური და წყვილებში მუშაობა.
მოსწავლის წიგნი გვ;18–29; სამუშაო წიგნი, მასწავლებლის წიგნი; CD; CD ფლეიერი; ინტერნეტი; კომპიუტერი; პროექტორი; ეკრანი დაფა, ცარცი.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი; კლასში ჩართულობა.
გავაზის საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის მზია გაგნიძის

თემატურ–კალენდარული გეგმა 2015-2016

IV კლასი/ I სემესტრი
სახელმძღვანელო: English World 4
ავტორები: მერი ბაუენი და ლიზ ჰოკინგი
კვირეული დატვირთვა:  3 საათი             
სემესტრი:  45 გაკვეთილი;                                                                                                                                                             
II სემესტრი:  63 გაკვეთილი;
წელიწადში108 გაკვეთილი; 36 სასწავლოკვირა

N
თემატიკა
საათების
რაოდენობა
თარიღი
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
მეთოდები/
სტრატეგიები
რესურსები
შეფასება
1.
Welcome Unit
7
14-28. 09
მოსწავლეები გაიხსენებენ:be-Past Simple; Past Simple- Questions/negative; Degrees of Adjectives; like+verb-ing; want+to+verb; There was/there were (questions/negative);going to; Possessions
მოსწავლეები მოისმენენ, აღწერენ სურათებს, როლური თამაშები; საუბარი; კითხვა–პასუხი წყვილებში
მოსწავლის წიგნი გვ: 4–21;
CD tracks …; CDფლეიერი; დაფა; ცარცი; საკლასო გარემო
განმავითარებელი; სტიკერები; ჩართულობა; შეფასების ცხრილი საშინაო დავალებისთვის
2.
Unit 1
School clubs
8
30.09-16.10
მოსწავლეები წაიკითხავენ და გაიგებენ იმეილის ტიპის ტექსტს, ისწავლიან ახალ სიტყვებს სკოლის კლუბებსა და ჰობის თემაზე; განივითარებენ მოსმენის, სამეტყველო და წერის უნარებს (ელექტრონული წერილი მეგობარს); მეტყველებაში გამოიყენებენ წარსული დროის ფორმებს და too+adjective
მოსწავლეები მოისმენენ, გაიაზრებენ, ისაუბრებენ; იმუშავებენ წყვილებში, ინდივიდუალურად; როლური თამაშები
მოსწავლის წიგნი გვ; 22–30; მოსწავლის სამუშაო წიგნი გვ:...; პოსტერი1; CD tracks…; CD ფლეიერი
განმავითარებელი; მოსმენა; ჩართულობა; სტიკერები; შეფასების ცხრილი საშინაო დავალებისთვის
3
Unit 2
In the theatre
8
19.10-4.11
მოსწავლეები მოისმენენ და წაიკითხავენ ზღაპარს „წითელქუდა“; ისწავლიან ახალ სიტყვებს; გაითამაშებენ სცენარს წითელქუდადან; ისწავლიან ლექსიკონის გამოყენებას და მოძებნიან ახალ სიტყვებს ლექსიკონში; ისწავლიან და მეტყველებაში გამოიყენებენ Past continuous  და could/couldn’t ფორმებს; პირდაპირი თქმა; შეთხზავენ ზღაპარს.
მოსმენა, წაკითხვა ინდივიდუალურად და წყვილებში მუშაობა; ანიმაციური ფილმის Red Riding Hood” ყურება ინგლისურ ენაზე და საუბარი ფილმის ირგვლივ.სცენარის გათამაშება; ზღაპრის შეთხზვა და პრეზენტაცია; ზღაპრის Goldilocks and the three bears ჩვენება.
მოსწავლის წიგნი გვ: 23–30;  მოსწავლის სამუშაო წიგნი გვ: ...; რვეული; პოსტერი 3; კომპიუტერი; პროექტორი; ეკრანი; CD tracks …; CD ფლეიერი.
განმავითარებელი; სტიკერები; შეფასების ცხრილი საშინაო დავალებისთვის; წერა; მეტყველება; ჩართულობა; პრეზენტაციის შეფასება შეფასების რუბრიკის მიხედვით
4
Unit3
Water birds
8
6–23. 11
მოსწავლეები შეისწავლია ახალ სიტყვებს და გამოთქმებს ფრინეველების ბუნების თემაზე; გაეცნობიან საინფორმაციო ტექსტს ფრინველებზე და შეძლებენ ფრინველების აღწერას გარეგნობისა და თვისებების მიხედვით; ისწავლიან მრავალმარცვლიანი ზედსართავი სახელების შედარების ხარისხებს; კავშირებს because/so; განუვითარდებათ მოსმენის უნარები.
მოსწავლეები წაიკითხავენ, გაიაზრებენ; მოიმენენ; დაახარისხებენ ფრიველებს საცხოვრებელი ადგილების მიხედვით; იმუშავებენ ჯგუფებში/წყვილებში/ინდივიდუალურად
მოსწავლის წიგნი გვ: 31–38; სამუშაო წიგნი გვ: ...; მასწავლებლის წიგნი; პოსტერი 3; კომპიუტერი; პროექტორი; ეკრანი; CD tracks ..; CD ფლეიერი
განმავითარებელი; კითხვა; წერა; სტიკერები; ჩართულობა; შეფასების ცხრილი საშინაო დავალებისთვის;
5
Unit 4
Crafts
7
25-30.11-9. 12
მოსწავლეები გაეცნობიან ხელნაკეთი ნივთების დამზადების პროცესს და შეეცდებიან აღწერონ ეს პროცესები; ისწავლინ ახალ სიტყვებს ამ თემაზე; მოვაწყობთ ექსკურსიას ახალსოფელში და მოსწავლეები ნახავენ თონის დამზადების ტექნოლოგიებს; დროის გარემოებით დამოკიდებული წინადადება; განუსაზღვრელი ნაცვალსახელების გამოყენებით შეადგენენ წინადადებებს;  ისწავლიან -f/fe-ზე დაბოლოებული არსებითი სახელების მრავლობითი რიცხვის წარმოებას; აღწერენ პროცესს.
მოსწავლეები მოისმენენ, წაიკითხავენ, გაიაზრებენ, ისაუბრებენ აღწერენ; მოვაწყობთ ექსკურსიას ახალსოფელში და მოსწავლეები ნახავენ თონის დამზადების ტექნოლოგიებს; იმუშვებენ  ინდივიდუალურად, წყვილებში, ჯგუფებში
მოსწავლის წიგნი გვ: 48–55; სამუშაო წიგნი გვ: ... მასწავლებლის წიგნი; პოსტერი 4;CD tracks…; CD ფლეიერი
განმავითარებელი; მოსმენა; სტიკერები; ჩართულობა; შეფასების ცხრილი საშინაო დავალებისთვის;
6
Unit 5
All about a show
7
11-25. 12
მოსწავლეები ისწავლიან ახალ სიტყვებს და გამოთქმებს თეატრის თემაზე; განასხვავებენ ეროვნებებს და ქვეყნებს; გამოხატავენ საკუთარ იდეებს; ისწავლიან და საკუთარ წინადადებებში  გამოიყენებენ while მაკავშირებელ სიტყვებიან წინადადებებს; ისწავლიან either…or გამოყენებას და დაასრულებენ წინადადებებს; შექმნიან პოსტერს
ტექსტის წაკითხვა და წაკითხულის გააზრება; დააკავშირებენ ზედსართავ და არსებით სახელელბს; როლებში წაკითხვა; როლური ტამაშები: მოისმენენ და დატალურად გაიაზრებენ ინფორმაციას; შექმნისნ პოსტერს
მოსწავლის წიგნი გვ: 56–63; სამუშაო წიგნი გვ: ...; მასწავლებლის წიგნი; CD  tracks  CD ფლეიერი; დაფა; ცარცი; თეთრი დაფა
განმავითარებელი; სტიკერები; ჩართულობა; კითხვა; წერა; შეფასების ცხრილი საშინაო დავალებისთვის;



                                                                                       II სემესტრი

N
თემატიკა
საათების
რაოდენობა
თარიღი
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
მეთოდები/
სტრატეგიები
რესურსები
შეფასება
1
Unit 6
Changes in nature
9
15.01-3.02.2016
მოსწავლეები ისწავლიან ლექსიკას მწერებისა და ცხოველების ცხოვრების საფეხურებზე და გამოიყენებენ მეტყველებაში, წაიკითხავენ ტექსტს და გაიაზრებენ, ისწავლიან და შეადგენენ წინადადებებს მომავალი დროის ფორმების გამოყენებით, შეადარებენ სხვადასხვა სიტუაციებს და საგნებს ზედსართავი სახელების შედარების ხარისხების გამოყენებით,მოისმენენ და ამოიცნობენ სურათებს, ისწავლიან აპოსტროფის გამოყენებას კუთვნილებით ბრუნვაში და შეადგენენ წინადადებებს და დაასრულებენ ლექსს რითმების მიხედვით.
მოსწავლეები მოისმენენ, სწორად წაიკითხავენ, შეადგენენ სიტუაციებს, უპასუხებენ შეკითხვებს, როლური თამაშები წყვილებში/ჯგუფში, დაწრენ, დაასრულებენ, ისაუბრებენ, შეადგენენ პოსტერს მწრების, ფრინველების და მცენარეების განვითარების საფეხურებზე.
მოსწავლის წიგნი English world 4, მოსწავლის სამუშაო რვეული და მასწავლებლის წიგნი, ლეპტოპი, პროექტორი, ვიდეო ფილმი მონარქი პეპელას განვითარებაზე, დაფა, ცარცი,პოსტერი
განმავითარებელი, წახალისება სტიკერებით, შეფასების კრიტერიუმები
2
Unit 7
People of the world
9
5.02-24.02. 2016
მოსწავლეები გაეცნობიან მსოფლიო ხალხების ტრადიციებს და შეადარებენ მშობლიურთან, გაიმდიდრებენ ლექსიკას, ისწავლიან many/much/should გამოყენების ხერხებს, აღწერენ სურათებს, დაწერენ თხზულებას სურათების გამოყენებით ბედუინებზე.
მოსწავლეები მოისმენენ, წაიკითხავენ, დაასრულებენ წინადადებებს, ამოიკითხავენ მნიშვნელოვან ადგილებს, ნახავენ ციფრულ რესურსს მსოფლიო ხალხებზე. იმუშავებენ წყვილებში, ჯგუფებში.
მოსწავლის წიგნი და სამუშაო რვეული, მასწავლებლის წიგნი, CD, CD ფლეიერი, ლეპტოპი, პროექტორი, ეკრანი, ციფრული რესურსი
განმავითარებელი, ურთიერთშეფასება, წახალისება სტიკერებით.
3
Unit 8
The Incas
9
26.02-16.03. 2016
მოსწავლეები მოისმენენ, წაიკითხავენ ტექსტს A message for the Inca king, დაასრულებენ წინადადებებს, ისწავლიან და მეტყველებაში გამოიყენეებნ განუსაზღვრელ ნაცვალსახელებს, ისწავლიან მიმართულებებს, ისაუბრებენ სურათების მიხედვით და დაწერენ თხზულებას სურათის მიხედვით.მოსწავლეებს განუვითარდებათ მაღალი სააზროვნო უნარები.
მოსწავლეები მოისმენე, წაიკითხავენ, დაწერენ აღწერენ, მოიფიქრებენ, დასვამენ შეკითხვებს დაუპასუხებენ. იმუშავებენ ინდივიდუალურად, წყვილებში, ჯგუფში.
მოსწავლის წიგნი და სამუშაო რვეული, მასწავლებლის წიგნი, CD, CD ფლეიერი, საკლასო გარემო
განმავითარებელი, ურთიერთშეფასება, წახალისება სტიკერებით.
4
Unit 9
Chinese inventions
9
18.03-6.04.206
მოსწავლეები მოისმენენ, წაიკითხავენ ტექსტს We use these every day, ნახავენ მოსწავლეთა მიერ შექმნილ პოსტერებს ჩინურ გამოგონებებზე, ნახავენ ციფრულ რესურსს, რომელიც მოსწავლეებმა შექმნეს გასულ წელს. დაასრულებენ წინადადებებს if მაკავშირებელი სიტყვის გამოყენებით, ისწავლიან შეთავაზების გამომხატველ ფრაზებს და როლურ თამაშებში გამოიყენებენ.ისაუბრებენ სურათების მიხედვით და დაწერენ თხზულებას სურათის მიხედვით.მოსწავლეებს განუვითარდებათ მაღალი სააზროვნო უნარები.
მოსწავლეები მოისმენენ, წაიკითხავენ, იმუშავებენ ჯგუფებში და წყვილებში, გააკეთებენ პროექტს თემაზე A museum display
მოსწავლის წიგნი და სამუშაო რვეული, მასწავლებლის წიგნი, CD, CD ფლეიერი, საკლასო გარემო
განმავითარებელი, ურთიერთშეფასება, წახალისება სტიკერებით.
5
Unit 10
Space travel
9
8.04-27.04.2016
მოსწავლეები მოისმენენ, მიუთითებენ, უპასუხებენ შეკითხვებს. წაიკითხავენ ტექსტს Space pioneers,  ისწავლიან და მეტყველებაში გამოიყენებენ a few/ a little არსებით და  too/enough ზედსართავ სახელებთან. ინფორმაცცის საშუალებით დაწერენ ბიოგრაფიას იური გაგარინზე. განუვითარდებათ მაღალი სააზროვნო უნარები.
მოსწავლეები მოისმენენ, წაიკითხავენ, იმუშავებენ ჯგუფებში და წყვილებში, დაწერენ ბიოგრაფიას მოცემული ინფორმაციის საშუალებით.
მოსწავლის წიგნი და სამუშაო რვეული, მასწავლებლის წიგნი, CD, CD ფლეიერი, საკლასო გარემო
განმავითარებელი, ურთიერთშეფასება, წახალისება სტიკერებით.
6
Unit 11
Life in the north
10
29.04-23.05.2016
მოსწავლეები მოისმენენ, მიუთითებენ სურათებზე სა წაიკითხავენ ტექსტს The sami people. გაიაზრებენ, მოინიშნავენ მათთვის საინტერესო ინფორმაციას, მეტყევლებაში გამოიყენებენ present perfect-ს/ might,  ისაუბრებენ სურათების მიხედვით და დაწერენ თხზულებას სურათის მიხედვით.მოსწავლეებს განუვითარდებათ მაღალი სააზროვნო უნარები.
მოსწავლეები ინდიდვიდუალურად, წყვილებში ან ჯგუფებში იმუშავებენ, მოისმენენ, აღწერენ, დაწერენ, გაიაზრებენ ტექსტს და ისაუბრებენ მის ირგვლივ.
მოსწავლის წიგნი და სამუშაო რვეული, მასწავლებლის წიგნი, CD, CD ფლეიერი, საკლასო გარემო
განმავითარებელი, ურთიერთშეფასება, წახალისება სტიკერებით.
7
Unit 12
A desert oasis
10
25.05-15. 06. 2016
მოსწავლეები მოისმენენ და გაიაზრებენ მოსმენილს, წაიკითხავენ ტექსტს The lost city, დააკავშირებენ სიტყვებს განმარტებებთან, მეტყველებაში გამოიყენებენ  მიმართებით ნაცვალსახელს who, გაეცნობიან პროფესიებს და საქმიანობებს,აღწერენ სურათს და წარმოსახვით დაასრულებენ მოთხრობას. მოსწავლეებს განუვითარდებათ მაღალი სააზროვნო უნარები.
მოისმენენ, გაიაზრებენ ისაუბრებენ წაიკითხავენ ჯიგსოუს მეთოდით, იმუშავებე ჯგუფებში, წყვილებში, ინდივიდუალურად.
მოსწავლის წიგნი და სამუშაო რვეული, მასწავლებლის წიგნი, CD, CD ფლეიერი, საკლასო გარემო
განმავითარებელი, ურთიერთშეფასება, წახალისება სტიკერებით.

No comments:

Post a Comment